Nytt hos Merete

søndag 16. mai 2010

American College of Norway

Jeg vil prøve å skrive denne bloggen på både norsk og engelsk. Først norsk, og så engelsk. Her vil du følge min vei mot en universitet grad i USA.

I går mottok jeg brevet som bekrefter at jeg er kommet inn på American College of Norway (ACN). Dette betyr at jeg vil tilbringe et år på Moss før jeg drar tre år til USA.

Du kan lese mer om ACN her


I will try and write this blog in both Norwegian and English. First Norwegian, then English. You can follow my road towards a university degree in USA.

Yesterday I recived the letter that says I am accepted to American College of Norway (ACN). This mean that I will spend one year at Moss, before I go to the USA for three years.

You can read more about ACN here

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar